3 Mayıs 2014 Cumartesi

Ispanaklı beşamel yatağında kuru köfte


Güzel bişey oldu bu:)





Ispanakları yıkayıp suları süzülünce çok ince kıydım ve az miktar zeytinyağında 10 dakika kadar kavurdum.




Ayrı bir seramik tencerede 3 çorba kaşığı tereyağıyla 3 çorba kaşığı unu kavurdum. Birkaç dakika sonra azar azar soğuk süt ekledim, 2 çay bardağı kadar. Bir avuç kadar değişik peynir çeşitleri kestim, küp küp. Onları da ekledim. Biraz karabiber , yarım çay kaşığı muskat rendesi ve tuz da koydum. Beşamel hazır:)






İkisini birleştirdim.

Köfteleri birkaç saat önce yoğurmuştum, onları zeytinyağında kızartıp üstüne yerleştirdim. Köfte tarifim bu adreste var: http://terbiyelisulukofte.blogspot.com.tr/2014/02/kofte-tarhana-corbas-kuskus-ayran-ve.html

Afiyet olsun:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder