16 Şubat 2014 Pazar

Ayva Tatlısı


Hafif tatlıların sultanı:)

Pek hoşuma gitti doğrusu.

En önemli malzemelerden biri lohusa şekeri, diğer adıyla kızamık şekeri. Ben çok eski bir pastaneden aldım, katkı maddesi en az olan bir yer burası, hatta yok gibi sanırım.











Bu resim tencerenin altını kapattığımda.

Ben her ayva parçasına 2 şer çorba kaşığı şeker, 3-4 tane çekirdek ve birer tane karanfil koydum. Toplamda da 3 çay kaşığı kadar lohusa şekeri koydum. Ben çok tatlı sevmem, siz isterseniz şekeri biraz arttırın. Kaymak ve dövülmüş cevizle servis ettim.

Afiyet olsun:)











Tarif için teşekkür ederim. Bu linkte bulabilirsiniz.  http://annemineli.blogspot.com.tr/2014/02/ayva-tatlisi.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+AnneminEli+(ANNEM%C4%B0N+EL%C4%B0)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder