5 Ocak 2014 Pazar

Sosisli, Kaşarlı Gözleme


Kahvaltıya kolayca yapabiliriz:) çok ta lezzetli...Benim favorim ıspanaklı kaşarlı ama evde kavrulmuş hazır ıspanağım yoktu bugün.
                                                                                                                                                               
Bir yufkayı aşağıdaki gibi ortadan ikiye kesiyorum. Geniş kenarlarından biraz kesip harcın altına destek olarak yerleştiriyorum.

Sosisleri birkaç dakika haşladıktan sonra dilimleyip az yağda birkaç dakika kavuruyorum.

Peynirleri ufak ufak kesiyorum , onları da koyuyorum yufkanın üstüne.


Mektup zarfı şeklinde katlayıp  az yağlı ve ısınmış teflon tavaya koyuyorum.

Afiyet olsun:)

Püf nokta: Bu gözlemenin en iyi tarafı kahvaltılıkta kurumuş peynirleri değerlendirmiş olmak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder