6 Şubat 2016 Cumartesi

Istanbul ve Izmir'den lezzetler


Son 10 gündür geziyorum. Önce Istanbul'dan başlayalım:)

Resimde gördüğünüz üzere atıştırmalık olarak hep ıslak hamburgeri seçtim; defalarca yedim, doyamıyorum bu lezzete:)


Kızlarla senelerdir sürekli gittiğimiz Minekop Restoranı'ndan bu görüntü; bülbül kavurma diyorlar orada, bildiğimiz sübye. Çok lezzetliydi yine, sunum da nefis.


Bir gün Beyoğlu alışverişi yapıp Kabataş'tan  Bostancı'ya geçtim deniz otobüsü ile, dooooğru Günaydın Et  Restoranı'na gittim. Çok sevdiğim bir lokantadır.  Kasap reyonundan bu resimdekileri aldım. Neler mi var: En üsttekiler lokum, dana bonfile. Hemen altındaki uzun parçalar kuzu küşleme ( benim favorimdir her daim), alt soldaki iki parça kemiksiz dana pirzola, yanındaki dörtlü dana sırt (bu da ikinci favorim) yağın lezzetini tarif edemem...


Sadece az bir zeytinyağında birkaç dakika pişirdik etleri yeğenimle.


Muhteşem bir et ziyafeti oldu. Şiddetle tavsiye ederim.



Üzerine de Beyoğlu'ndan aldığım fıstıklı baklava ve şöbiyetleri yedik:)

Uça uça İzmir'e geldik.



İzmir'e, kuzenime gittim, güzelce gezdik yedik içtik .

Bu müthiş lezzetle anca şimdi tanıştım. Lezzetini tarif edemem söğüşün, yemek lazım.



Üstüne de kahveciler sokağında yanında damla sakızı macunu olan fincanda pişmiş Türk kahvesi keyfi nefis oldu.

Güzel bir gezi oldu, keyifle evime döndüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder